11.56.35 Labajā pusē aizlidoja svešs stārķis, tāpēc Zīle bija uzbužinājusies. Svešais visu laiku ir stāvējis augšējos zaros, un tāpēc arī Zīle nelidoja prom ātrāk.
12.13 Bērni prasa ēst, Zīlei nav īsti, ko atrīt. Gaidām Ozolu ar ēdamo.
12.16 Mammai apnika bērnu čīkstēšana, aizgāja uz zara.
12.17 pastāvēja uz zara un aizlidoja. Bērniem nekas neatliek, kā gaidīt kādu no vecākiem atpakaļ ar pusdienām.
13.48 Vieni paši mājās , pacietīgi gaida vecākus un abi spriež Ko tie vecāki šodien slinko, mums tā kā pusdienas pienākas
Gan jau drīz abi vecāki ieradīsies. Palika nedaudz aukstāks laiks ( dienā vidēji + 15, +16 grādi ), grūtāk sameklēt ēdamo, bet būs jau atkal silts un viss būs kārtībā.
Last edited by Feja on 05 Jun 2016 15:07, edited 1 time in total.
14.32. Nu Zīle pa šīm pāris stundām ir labi pastrādājusi, baro bērnus. Abi pietiekoši,spiegdami, apēda. Izskatījās, ka ir zivtiņas un vardes,
baltie vēderi vien spīdēja
14.57 Zīle neaizlidoja, palika ar bērniem. Viens pakutina kājeli, otrs bez reakcijas.
15.28 Es tiešām nobijos! Tikko bija. Viss kārtībā, labi noslēpies. Tā vajag mācēt... Kā tur stārķiem ir ar dzimuma atšķirību,
mazais brālis aizslēpies aiz lielās māsas, vai otrādi.
16.42 Ozols nomedījis lielu zivi, ko nevar atrīt. Līdz pusei tika un ārā nekrīt. Bērniem tāpat tā būtu par lielu, tie nesaprot, kāpēc nekas nekrīt no knābja
ārā.
16.52 Otrs piegājiens. Ozols atrij medījumu. Iet vaļā ņigu, ņegu, cāļi spiegdami ķer zivi.
Feja wrote:16.52 Abi plēsās dēļ tās zivs un viens ( pa kreisi ) tak dabūja to lejā. Otrs sašutis, meklē, kur palika. Tam tika krikumi.
Guza tāda, ka nevar vairs nostāvēt.
Nu tagad tik sāksies lielie cīniņi...
Kad acis, ausis un sirds atveras, dvēsele izpeldas skaistumā. Z.Mauriņa Saskaņu forumā veicina savlaicīga un publiska vienošanās par pieņemamāko problēmas risinājumu.
Mēs mācāmies bez nosacījuma iemīlēt ne tikai putnus, bet arī cilvēkus.
10.00 svešais stārķis atlidoja labajā zarā, stāv un pucē spalvas. Šī šoreiz neizskatās pēc draudzības sveiciena.
Ozols neapmierināts ar svešā klātbūtni, guļās un ceļas, liek svešajam saprast, lai tinās.
10.16
10.26
Svešais aizlidoja 10.28 uz labo pusi, Ozols paliek pie bērniem.